Tar det lugnt med bloggandet ett tag

Känner att jag vill ta det lite lugnt med bloggandet ett tag, inte känna så mkt press för det.

Lina är nu i så gott som full kondition, och när jag red henne idag var det som om hon blivit pedantiskt riden varje dag i minst en månad! Helt underbar<3
Bor på landet nu med mamma, så himla skönt! Då har jag mer - myyycket mer - tid i stallet osv.

Imorgon är det äntligen dags för Live Night i skolan! Wehey!! Om ni undrar vad jag gör, så kan jag berätta:
Jag är såklart med i öppningsnumret - det är alla. Sen har min grupp vår sketch, där vi är hippies. Rätt sköna. (I huvet) (haha) Direkt efter det har vi våra låtar - Blowing in the wind och Knocking on heavens door av Bob Dylan - där jag sjunger "solo" på första versen i förstnämnda låten. Nellie sjunger stämma på det. Sen så har vi vår dans. 80-talet. Madonna. Material Girl. De som spelar spelar sååå himla långsamt så vi får i princip dansa i slow motion. Ffffffffuuuuuuuuuuuuuu!!!!! Men ja. Det går väl bra då. Sen så är det slutnumret. Eller alltså, det är ju massa andra nummer mellan de jag är med i dårå. Såklart... Jaja måste förbereda lite nu. Skriver... När jag får lust! ;3 Bye så länge!

PS! PEETA MELLARK IS MINE. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0