Inget att blogga om.....

Bajskorv asså. Kan ni hålla ut? Fick en (glad) överraskning (eller snarare chock) idag, så har bara gått och tänkt på det hela dagen...
Vi hade prov i spanska idag, det gick bättre än jag trott, faktiskt! Så det var ju positivt! Inget drömväder direkt dock. Hade nog tagit en promme annars. Eller kanske till och med sprungit... Men det får vänta tills jag kommit ut till landet - och solen är tillbaka. ;)

Är nu på väg hem från gympan. Det var sådär. Ganska kul. Men det bästa var ju att jag fick "Revolt" (sista delen i Hungerspelen) (omg det rimmade!!) av Tuva. Alltså lånade, inte fick den. Men det roliga är antagligen slut redan på söndag antar jag. Läser rätt fort när jag blir beroende.

Engelskaprov imorrn. Blä. Fått filmen från Julshowen. Yey! Men de hade filmat de som bara stod i bakgrunden när vi dansade precis när vi hade "vår del". Så jag är skitsur. Och så hade de lagt in bakom scenen-bilder mitt på rutan när det var andra danser. VAD FAN TÄNKER DE MED??!!!!! Jävla pissbesviken är vad jag är! Menmen. Bättre än inget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0