Mjäääk

Förlåt för ingen uppdatering, men har vart tvungen att plugga all min lediga tid. Sitter nu och väntar på bussen. Ska hem. Och plugga.
Vet inte varför inte Agnes skriver, men hon har ju inte så mycket att skriva om längre på den gör bloggen... :( Men det är inte för mej att spekulera i! Så. Inget stall idag alltså. Tänkte göra mej nåt gott att dricka (eller äta) och ev sätta mej på balkongen och panikplugga till spanskaprovet. Sen ska jag hem till far min.

I helgen flyttar mami (ja, och jag då) till landet för sommaren. Vi ska hyra ut lägenheten när vi bor där för att spara (eller snarare tjäna) lite pengar. Vi behöver verkligen det, mamma har sjukt dåligt med pengar just nu. Me en sak till som är bra på den fronten är att hon har fått ett nytt jobb! Så nu tjänar hon mer också! Plus att jag ska försöka sälja en del saker. Fast jag ska ju köpa saker för de pengarna... Måste tex köpa nya benskydd åt Lina. De vi har nu är... En total katastrof, kan man säga. Kanterna är söndriga och de är allmänt hemska nu för tiden... Borde ha fler par samtidigt, jag vet, men jag vill inte lägga ner så mycket pengar på Lina nu när jag ändå måste sälja henne snart... :'( Sorgligt men sant.

Nu blev det så där långt igen. Hoppas ni inte dog eller så. Ska plugga hela kvällen from now and on... Mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0